JAG TRODDE DET SKULLE FÖRBLI EN HEMLIGT HET MELLAN OSS

Sitter just nu och läser i den nya Frida tidningen. Eller inte den nya den första Frida tidningen för detta året. Allså nummer 1. Och den är jätte bra. Bästa Frida tidningen jag läst. Kollade på Let's Dance innan men nu kollar jag inte längre för jag tycker inte det är så roligt. Bara dom två första paren som dansar. Ska snart gå och sätta på mig min One piece och tvätta bort mitt smink och sedan gå och sätta mig och läsa klart dom sista bladen i tidningen. Ikväll innan jag ska gå och lägga mig ska jag läsa i min bok som jag lånade från Bibloteket i tisdags. Meg Cabot Idolen heter den. Värkade jätte bra när jag läste den på bak sidan. Innan åt vi en riktigt god kvällsmat. Kött, ungsbakad potatis och brun sås. Riktigt gott var det. Har lagt ut alla bilder här på bloggen nu som jag hade på kameran. Alla förutom en som kommer att komma på detta inlägget + en till som inte blev bra nu när den syndes på bloggen. Så bort med den. Oj, glömde bort att jag laddade upp alla bilder på min dator och inte pappas och jag har stängt av min datorn. Tröga jag säger jag bara. Får bli imorgon istället. Men nu ska jag tvätta bort dagens smink och sätta på mig en mysig Onepiece och sätta mig med en bra tidning. Får bli en bild på boken som jag ska ängna mitt tid åt ikväll innan jag ska sova.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0