JAG SÅG PÅ DIG OCH DU SÅG PÅ MIG

Nu så sitter jag här hemma och ska snart skala till mig en apelsin och sedan gå upp och plugga det sista innan provet imorgon. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är jätte trött. Skolan var lite seg idag men matte lektionen gick väldigt bra för mig idag. Jag jobbade så jag inte ligger så jätte långt efter i alla fall. Så imorgon måste jag slita lika mycket som jag gjorde idag med matten som imorgon så jag icke ligger efter mera. Historia lektionen var lite seg idag. För att vi gör samma saker hela tiden. Det har vi gjort sen vi började sjuan. Så det börjar ju bli lite lång tråkigt. Eller lite är det ju inte. Väldigt mycket. Men nu ska jag inte klaga på det inte. Spanska lektionen gick snabbt och lika så med svenskan. Efter skolan satt jag mig direkt ner och pluggade på kemin. Sedan packade jag idrotts väskan och sen satt jag mig och kollade på MTV och på den kanalen var det Sweet Sixteen så det kollade jag på en stund. Och sen iväg och plugga lite mer och sen in i duschen. Och äta mat & sen datorn. Och nu blir det en kopp teé, Frida läsning och en saftig apelsin.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0