JAG ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER OCH ALLA VET VILKA DET ÄR! ♥

Nu så sitter jag hemma och börjar bli lite trött och är på datorn. Innan så var jag hemma hos Julia med Jossan. Och vi åt mat, spelade spel, åt efterätt och kollade på Alice I Underlandet. Både Julia, Jossan och jag har sätt den men vi ville se den igen. Eller inte Jossan för hon tyckte den var tråkig men hon var hemma hos sig när Julia och jag valde vilken film vi skulle se. Så Jossan fick kolla på den ändå. Kom hem från Julia för ett tag sen. Pappa kom och mötte mig på vägen eftersom jag blivit mörkrädd. Hihi, lite pinsamt att skriva på bloggen att min pappa får komma och möte mig men sånt är livet. Så pappa och jag tävlade om vem som sparkade på en snöboll längst. Och vi slåg vad om 20 kronor. Och vem tror ni vinner? Jo, jag. Så tjugo kronor rikare är jag nu. Väldigt stolt, hihi. Min dag har varit väldigt tråkig. På förmiddagen och början av eftermiddagen var jag riktigt rastlös. Jag hade verkligen ingeting att göra. Och så hade jag ont i huvudet med. Men det var för jag var hungrig. Så efter maten blev dagen mycket roligare. Julia ringde och sa att jag kunde komma till henne och jag hade inte längre ont i huvudet eller var rastlös. Så vi kan säga att Julia gjorde min dag genom att ringa mig. Men nu ska jag sätta på mig pyjamas och tvätta bort sminket. Efter det ska jag kolla på Fångarna På Fortet. En liten stund i alla fall. Funderar på att åka till staden imorgon själv. Behövs lite till gaderoben.

/Julia ♥

Denna bilden gör mig glad:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0