IS SLEEP TIME

Ikväll så har Tova varit hemma hos mig. Vi har mest snackat och varit på datorn. Och så var vi nere på Konsum och köpte ostbågar, fruxo och sura björnar. Tova gick hem för ett tag sen och efter hon gått hem tog jag på mig pyjamasen och gjorde mig iordning för kvällen. Tog sedan på mig min onepiece. Älskar den verkligen. Den är alltid så varm och skön. En riktigt bra julklapp var det. Fast jag redan visste att jag skulle få den för jag va med pappa och beställde den, hihi. Snart blir det sängen för mig. Är en dag imorgon också. Och jag sa ju att jag skulle lägga mig tidigt ikväll men det ska jag göra imorgon kväll istället. Och det är ett måste. Annars kommer jag aldrig somna på måndag kväll och kommer aldrig att orka gå upp vid 06.20. Så kom igen nu Julia. Gå tillbaka till dina gammla rutiner nu. Men tror faktiskt att det var allt jag hade att säga. Så vi hörs imorgon kära bloggläsare. P.S vill bara säga att idag har jag haft 133 läsare. Tack så jätte mycket alla som har läst den. Det är mitt rekord för läsare nu. Blev helt chokad när jag såg det. Tyckte att 56 var mycket när jag hade det innan. Tack så jätte mycket ennu en gång allesammans. Godnatt alla.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0