IF YOU THINK I DO NOT LIKE YOU, YOU'RE WRONG

Blev precis klar med att ha fixat iordning mig. Dagens outfit kommer förmodligen inte att komma på bloggen idag. Det är för att det är ingeting särskilt att se. Har bara på mig ett par svarta leggings och en grå stor kofta. Ingeting annat. Så då blir det tråkigt att se den outfiten. Tycker jag i alla fall. Vaknade vid nio tiden idag och låg kvar och kollade på Eurpsport. Gick sedan upp och tog på mig onepiecen och satt mig framför datorn. Sen bäddade jag rent i min säng. Så nu har jag ett rent lakan, påslakan och kuddar. Så det ska bli skönt att lägga sig i sängen ikväll. Efter jag bäddat rent i sängen vattnade jag alla blommor i huset och sen damsög jag mitt rum. Sen så satt jag mig framför matbordet och åt frukost. Blev baguetter med mamelad och ett glas juice. Borstade mina tänder sedan och så började jag göra mig i ordning för dagen. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Men ska nog hyra hem en film och bara ta det lugnt. Har ingeting mer att berätta så vi hörs sen.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0