I WAS THINKING SOMETHING COMPLETELY DIFFERENT, YOU SAID RIGHT

Nu så har jag lämnat kemi boken för idag. Ska snart sätta mig framför tven och vila ögonen lite från att läsa. Men efter Halv Åtta Hos Mig blir det att börja plugga matte igen. Sen så blir det inte några flera böker för mig inte. Var ute hos mamma innan och hämtade ett par mjukis byxor tills imorgon. För imorgon har tjejerna i 7C mysdag. Så alla ska ha på sig mjukis byxor. Låter riktigt mysigt. Sen så har jag packat till mamma också. Tvättat bort mitt smink, tagit på mig min onepiece och ätit god mat. Tagit fram kläder tills imorgon har jag gjort med. Och när jag var ute hos mamma låg det en ny Frida tidning på mitt skrivbord så den ska jag ta med mig till Stockholm. Sen ska jag ta med en till bok som jag skulle läst nu över jul lovet men det har inte blivit av. Har bara läst lite i den. Det låg en ny kalender på bordet också som jag hade fått av Frida tidningen. Så den har jag skrivit in i nu med. Så nu har jag 3 kalendrar. En i skolan, en som man kan ta med över allt och en som hänger på vägen. Riktigt ointressant men jag säger det ändå. Nu ska jag gå och göra en kopp med teé.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0