I WANT TO BE WHIT YOU, I REALY WANT IT

Kom hem från skolan för en halv timme sedan ungefär. Pappa kom och hämtade mig så jag slapp gå i det kalla vädret. Så det var ju skönt. Vi fick reda på vårat schema idag och det är ett riktigt bra schema. På måndagar har vi sovmorgon till 09.35. Och på torsdagar slutar vi vid 12.55. Tycker jag är ett riktigt bra schema för att vi går till 15.15 varje dag förutom onsdagar för då gå vi till två. Sen så har vi inte syslöjd, fysik/teknik och musik. Vilket som är jätte bra för dom ämnerna är inte roliga tycker jag. Bara musik kan vara roligt ibland. Men eftersom jag värken är bra på att sjunga eller spela något instrument så är det ju inte så roligt. Det enda tråkiga med schemat är att vi har två timmars matte på tisdagar en timme på onsdagar lika dant på torsdagen att vi har en timmers matte. Eftersom jag inte är så bra på matte heller så tycker jag inte det är roligt. Fast det är bra egentligen för då har jag chans att jobba på det så jag bli bra. Och så att jag inte ligger efter. Men jag ska plugga matte ikväll för jag hann inte jobba till det tal som man skulle jobba till. Men nu ska jag gå och bre mig några mackor och varma mig en kopp med teé och sätta mig ner och plugga. Hörs ikväll.

/Julia ♥


LOVE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0