I WANT TO BE WHAT I WANT, AND YOU SHOULD NOT LAUGH ABOUT IT

Innan så duschade jag och tvättade håret och kroppen och sedan hoppade jag in i min nya mjukis dress som jag fick i julklapp av mamma och hennes sambo. Mjuk och skön som tusan. Efter det satt jag mig vid datorn en stund och sen efter pappa kommit hem åkte vi hem till mamma så jag kunde hämta ett par mjukis byxor och en väska som jag ska ha imorgon till skolan. När vi kom hem sen gjorde jag iordning lite sen satt jag mig och kollade på Bygglov på tven. Skulle egentligen sätta mig och plugga men jag bestämde att jag skulle göra det imorgon efter skolan istället för jag ska prata med min geografi lärare om vissa frågor. Och sen glömde jag geografi boken i skåpet. Så hade bara pappret hemma där det stog vad man skulle kunna inför provet. Så imorgon efter skolan blir det att plugga, plugga och återigen plugga. Efter jag kollat på tven ett tag så åt jag riktigt god mat och sen blev det att sitta framför datorn. Har inte hänt så jätte mycket under tiden jag har varit hemma nu under eftermiddagen och början på kvällen. Mest tagit det lugnt. Ska gå och lägga mig jätte tidigt ikväll för att jag är jätte trött jag är verkligen otroligt trött. Ska sova mint 9 timmar inatt. Jag ska gå och lägga mig vid nio tiden. Men nu ska jag gå och kolla ifall vi har någoting gott i kylskåpet.

/Julia ♥

Boken jag ska läsa i ikväll. Den är jätte bra. Rekomenderas varmt från mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0