I TRY AND TRY, BUT IT IS NOT SO GOOD

Vaknade vid halv 12 idag och låg kvar och kollade på min mobil för jag fattade inte att klockan var så mycket. Det är det längsta jag har sovit på detta jul lovet. Jag var helt chokad. Vet inte riktigt varför. Men det var nog för att jag hade sovit bort halva dagen. Men nu är jag i alla fall vaken och ska snart hoppa in i duschen. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men det blir förmodligen att ta det lugnt och kolla på det sista avsnittet av Ung&Bortskämd. Eller ringa till en kompis. Jag vet inte riktigt vad jag ska välja av dom två alternativen. Men det kommer jag nog ha bestämt efter jag har duschat. Men nu ska jag hoppa in i duschen som sagt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0