I STAND ON MY OWN FEET

Skolan gick snabbt idag, Hade matte, samhäll, spanska och sist hade vi svenska. Alla lektioner vart roliga idag. Det ända som var lite mindre tråkigt va matten men jag har med mig boken hem så blir det att plugga på det lite senare under dagen. Ska snart gå och sätta mig och plugga kemi. Sen ska jag gå ner till konsum och köpa läppsyl. Efter det ska jag åka hem till mamma. Då blir det att packa upp, packa till Stockholm, plugga kemi, plugga matte, duscha och lite andra små saker. Men innan jag ska börja plugga så ska jag damsuga mitt rum. Ska försöka att hinna med det hemma hos mamma också. Fast vet inte om jag hinner det. Har rättså mycket att göra. Angånende dagens outfit kommer den inte kommer ut på bloggen idag. Är ingeting att se för vi i 7C hade ju mysdag så jag har på mig mjukis byxor, en långarmad tröja och en tubshal. Ingeting annat specielt. Men jag ska ta med mig min kamera till Stockhom så bilder kommer det att komma. Ska ta kort på några outfits som jag kommer att ha på mig. Men nu ska här damsugas. Hörs ikväll tros.

/Julia ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0