I HOPE YOU UNDERSTAND THAT I REALLY LOVE YOU

Idag har jag hunnit med en hel del massa roliga saker. Först så vaknade jag vid 11 tiden och städade lite i mitt rum och packade i det sista till pappa. Gick sedan ner och åt frukost och sen vid 2 så åkte jag till pappa. Packade då upp min väska och sen satt jag mig och kollade på Peak Season på MTV . Efter jag kollat på några avsnitt åt jag mat med min bror och sen gick jag bort till Julia och där var även Jossan. Vi pratade först när jag kom och sen bestämde vi oss att gå ner till Konsum och köpa godis och hyra film. Blev att hyra Flickan Från Ovan. Har redan sätt den med Wilma men Julia hade inte sätt den så jag såg den en gång till. Men den är bara bra så det gör ingeting att se den igen. Sen efter vi kollat klart på filmen och ätit upp allt godis gick jag hem och satt mig framför datorn. Sen så skrev jag lite sms med Tova och så bestämde vi att jag skulle komma till henne och kolla på Let's Dance. Men vi tillbringade vår tid på datorn istället och gjorde en design till mig. Tycker ni att den blev fin? Jag tycker att den blev jätte fin. Tack ennu en gång snyggaste Tova. Kom hem från Tova vid halv 12 tiden och tog då på mig pyjamas och tvättade bort sminket och sedan på med Onepiecen. Så nu sitter jag här framför datorn med en varm onepiece och ska snart gå och lägga mig i min säng. Men först ska jag blogga lite mer. Men vi hörs imorgon bloggläsare. Hoppas att ni har haft en mysig fredag.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0