I GO MY OWN WAY UNTIL THE ROAD ENDS

Sitter just nu här framför dator i mammas morgonrock och äter wienegum. Fast bara dom svarta för dom är godast tycker jag. Efter att vi ätit mat innan gick jag upp och läste ut alla mina nya tidningar som jag har fått. En Frida tidning och en Julia tidning. Och så har jag skrivit in i min kalender och packat till pappa. Som jag har sagt förut så är datorn här ute hos mamma seg för att vi har mobilt bredband så dagens outfit kommer att komma imorgon när jag har åkt till pappa istället. Har en hel del bilder som ska komma upp på bloggen. Från ego bilder till vinter bilder. Har tagit kort på januari månad också. Alla filmer jag fått i julklapp. Och lite andra saker som kommer att göra bloggen mycket roligare än vart den är nu i alla fall. Känner att jag börjar bli lite trött så ska nog gå upp och borsta mina tänder och bädda upp sängen och sen kommer jag nog att komma och sätta mig här igen. Det funkar inte att ladda upp bilder heller nu på blogg.se så jag får väl fixa det imorgon istället. Så vi hörs nog sen efter jag har borstat mina tänder. Hoppas att ni har haft en bra trettondagsafton.

/Julia ♥









JAG ÄLSKAR DIG TOVA LYRÉN, DET ÄR EN SAK SOM ÄR SÄKER! ♥


Kommentarer
Postat av: tova lyren

EN SAK TILL SOM ÄR SÄKER ÄR ATT JAG ÄLSKAR DIG JULIA WIDJESTÅL :******

2011-01-07 @ 17:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0