I DO NOT FIT THERE AND I KNOW YOU DO NOT LIKE IT EITHER

Sitter just nu och pluggar geografi. Pluggade på spanska glosorna innan och jag kan dom helt och hållet nu. Har inte glostestet förens på tisdag men det är bra att kunna dom i förväg. För om man börjar öva dagen innan så kan man dom på glostestet men sen har man glömt bort dom en vecka senare. Geografin kan jag väldigt mycket på. Kan nästan hela överkurs delan och G delen. På överkursen ska jag öva in tre frågor till och på G delen 3 frågor där också. Men innan tog jag en paus från pluggandet och lade mig i soffan med boken som jag brukar läsa. Och jag kan säga er att den boken är så BRA! jag älskar den verkligen. Det händer saker jämt i den. Och sen så skulle jag stanna på ett kapitel för jag skulle återgå till pluggandet men då slutade det så spännande så jag läste ett kapitel till. Boken är väldigt tjock så jag har mycket kvar att läsa, jippi. Men nu så ska jag fortsätta att plugga lite till. Sen ska jag sätta på mig pyjamas och lägga mig och läsa i boken igen. Men ett inlägg kommer nog. Med dagens låt. För den låten har jag lyssnat på hela dagen. Eller två låtar har jag lyssnat på. Så två låtar blir dagens låt. Så fortsätt att läsa min blogg så får ni se vilka låtar jag väljer.

/Julia ♥

Geografi är faktiskt roligt att plugga på! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0