I DID IT

Nu så sitter jag och äter mat och bloggar samtidigt. Ska snart åka ner till fotbolls träningen och träna i en timme. Tycker att det skulle varit längre. Var först hos Julia och då spelade vi Wii och var på datorn och snackade. Sen gick vi hem till Jossan och åt glass och kollade på Det Okända, riktigt mysigt var det. Sen vid kvart i fyra gick jag hem och bytte om till fotbolls kläder och nu sitter jag här. Min blogg design funkar ju inte heller. Vet inte riktigt varför men jag får prata med Tova om det på fotbolls träningen. Jag tycker att jag har bloggat väldigt bra dom senaste dagarna. Och det jag kan säga er är att det inte kommer att bli lika många inlägg nu i veckorna. För nästa vecka på onsdagen har vi Kemi prov så måste öva på det dom senaste dagarna. För jag kommer inte att kunna göra det i helgen för då ska ju jag till Stockholm. Men jag ska ta med mig boken i alla fall och läsa lite då och då. Men nu så måste jag äta upp. Hörs sen efter träningen. Om jag inte har annat för mig.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0