I DID IT, AND ONLY IF I WANT, I CAN

Träningen var sten hård idag. Men det är bara roligt tycker jag men det var riktigt jobbigt också. Så nu när jag har kommit ut i duschen så hade jag ont i halsen. Men efter jag har druckit några koppar med teé så går det nog över. Får vi hoppas i alla fall för jag vill inte ha ont i halsen. Det är nog det värsta jag vet. Men nu lämnar vi det ämnet. Har pratat med Tova angående min design och hon sa att hon skulle fixa det ikväll så vi håller tummarna för att det funkar nu. Ska snart gå och äta mackor och dricka teé och sen vid halv åtta blir det att kolla på Halv Åtta Hos Mig som har serie start ikväll. Så det får man ju inte missa. Ska också gå och lägga mig tidigt ikväll. Ska gå och lägga mig vid 10 har jag bestämt. Så om jag sitter och kollar på tven resten av kvällen så kommer jag att bli trött. Men nu ska jag äta goda mackor. Ett till inlägg ska jag försöka att hinna med.

/Julia ♥

Alla mina filmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0