HEMMA FRÅN NOTTEBÄCK!

Nu så har jag nyss packat upp allt och så har jag också dammat mitt rum. Satt mig sen här vid datorn och läste allas bloggar. Kvällen igår vart jätte rolig. Vi kollade på två avsnitt av Solsidan sen satt vi mest och snackade och sjöng Singstar. Var ute och gick runt lite också med Sofias hundar som är så himla söta. Tog inte med mig kameran för att jag glömde den men Therése hade med den och hon tog många bilder så efter hon lagt ut dom så kopierar jag dom och lägger ut dom på min blogg. Bra va? Men idag vaknade vi vid 9 tiden och gick upp och åt frukost och sen blev det att sjunga Singstar igen. Och vid 12 kom Therés pappa och hämtade oss. Så nu är jag hemma ensam för mamma är i Vetlanda och handlar. Ska snart sätta mig och plugga lite gran och sen ska jag läsa i min nya Frida tidning. Ska öva Spanska glosor också. Ikväll ska jag kolla på Solsidan och bara ta det lugnt. Men nu ska jag checka in den nya vår katalogen som vi har fått av H&M innan jag ska börja plugga. Ha en fortsatt skön och mysig söndag. Så hörs vi senare.

/Julia ♥

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0