FUCKING PERFECT

Kom hem från skolan för att ynka litet tag sen. Satt mig här framför datorn på direkten nästan. Ska snart gå och börja plugga kemi. Tycker att den börjar bli dags att börja på det nu. Och ikväll blir det att plugga mera matte. Men jag ska hinna kolla på Halv Åtta Hos Mig först. Det får man ju inte missa nu när man har kollat sens i månsdags. Skolan flöt på och mycket skratt blev det. På idrotten var det bugg som gälde. Det var väl roligt. Men det är mycket roligare att ha vanlig idrott än bugg i alla fall. Imorgon slutar vi skolan redan vid fem i ett. Kärleks poäng till det. Tyckte att torsdagar var jätte tråkiga innan men nu så har vi ju både kort dag och ingen fysik. Riktigt bra. Vid 16.30 imorgon kommer mamma och hämtar mig så sover jag där ute eftersom vi ska till Stockhom på fredag och vi ska åka dit rättså tidigt. Vid 10 ska vi åka. Skönt att få sova ut. Så inget bloggande tror jag inte att det bli. Kankse om jag lånar datorn någon gång. Men inte alls för mycket. Men nu ska jag ladda upp dagens outfit på datorn så ni får se den innan jag börjar plugga.

/Julia ♥


YOU ARE THE BEST! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0