DUSCHA, PLUGGA, ÅKA TILL MAMMA, PLUGGA!

Nu så sitter jag här hemma och bara tar det lugnt ett liten tag i alla fall. Sen ska jag börja plugga Geografi. Och duscha ska jag hinna med också. Ska också åka hem till mamma och hämta en väska och ett par byxor. Skolan gick snabbt idag. Samhäll, matte, idrott och sista kemi. Allt var roligt idag. Mest matten faktiskt. Jag fattade jätte mycket så jag ligger inte efter längre. Riktigt bra och roligt. Efter skolan gick jag hem och vart helt ensam hemma. Så då blev det att sätta på Fucking Perfect med P!NK på högsta volym. Idrotten var också jätte rolig idag. Det vart Badminton och Sofia. Badminton är inte din grej tror jag. Satsa på någoting annat. När pappa kommer hem ska jag fråga han om vi kan åka till Blomster affären och handla nya blommor till mig. För att mina har dött. Men har ingeting att säga så vi hörs sen med dag 9 och dagens outfit och andra inlägg. Ska gå och lägga mig tidigt idag så inte så många inlägg idag.

/Julia ♥

Bild i repris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0