DREAMING PEOPLE

Sitter och äter på ett grönt äpple. Och det är jätte surt och saftigt också. Riktigt mumsigt. Skolan gick snabbt. Samhäll, matte idrott och kemi. Och sista lektionen vart det då kemi prov. Och det gick bra tror jag. Svarade inte på två frågor så då hade jag 22 poäng av 23 för att få MVG. Men sen efter jag gjort klart provet pratade jag med jossan och då var två frågor som jag hade svarat på fel. Så vi får hoppas att jag får VG i alla fall för annars blir jag riktigt besviken på mig själv. När jag kom hem från skolan satt jag mig och pluggade spanska. Och sen ner och vara på datorn ett tag och chilla lite gran. Vara barnvakt åt Tyra var jag en stund också. Har hunnit med att kolla på tve också och tagit fram kläder tills morgon dagen. Och nyss har jag ätit en selma. Kan det bli en mycket bättre kväll? Ja, det kan det säkert men inte mysigare iaf. Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för jag är väldigt trött. Så jag orkar inte skriva mera nu. ¡Buenas Noches!

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0