DINNER

Ska snart äta mat med Peders släkt och sen blir det att bara chilla och ta det lugnt. Ska packa till min pappa också för jag åker till honom imorgon. Sen på tisdag börjar skolan igen. Orkar verkligen inte att börja igen. Men jag får väl bita i det sura äpplet. Har inte så mycket att berätta för det har inte alls hänt så mycket under denna dag. Skulle åka till Åseda innan så jag kunde kolla på när min bror spelade hockey men den där förbaskade bussen kom ju aldrig. Stog nog och väntade i 20 minuter i det där kalla vädret. Brr säger jag bara. Och precis när jag tänkte vända mig om och gå så kommer ju bussen och kör förbi mig. Otur är vad det är jag har. Men nu ska jag äta mat som sagt. Vi kommer att höras av ikväll bloggläsare.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0