DETTA MÅSTE BLI BRA, DET MÅSTE VERKLIGEN BLI BRA

Har nyss invigit min nya rengöringslotion och den var super bra. Väldigt bra kvalite och sminket går verkligen bort på direkten. Vilken tur att jag hittat en sådan bra kräm. Super stolt just nu. Innan fick jag ta tvål och det är inte bra för då sliter man på huden eller vad man ska säga. Men den var jätte bra i alla fall. Sitter just nu i min pyjamas och en jumper & äter på ett grönt äpple. Innan när jag skulle åka hem till Åseda så hade jag visst kollat fel på busstiderna. Det vart ingen buss som gick fem över fyra så jag fick sitta och vänta på Pressbyrånmen det gjorde ingeting. Var bara skönt att få sitta och varma sig och ta det lugnt. Så jag fick ta 17.55 bussen istället. På bussen sov jag nästan hela tiden så det var ett under att jag stannade där jag skulle. Om inte bussen hade stannat där jag skulle av så skulle jag fått gå jätte långt. Det var tur att den var någon annan som tryckte på stopp knappen. Fick i alla fall med mig väldigt fina saker tycker jag. Provade allt förutom linnet från BikBok för jag hade redan provat en tröja på Bikbok så jag orkade inte gå in och prova den. Men jag tror och hoppas att den passar. Men nu ska jag stänga av datorn. Godnatt alles.

/Julia ♥

BÄST! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0