DAG 9 - EN SPORT DU SYSSLAR MED

Jag sysslar med den bästa sporten som har uppfunnits. Och då är det såklart fotboll. Jag har hållt på med fotboll sen jag var 5 år. Eller jag spelade inte fotboll när jag vart fem år men det var i den åldern jag började gilla fotboll. Då började jag spela och kolla på fotboll. Jag och min storebror spelade alltid fotboll efter skolan kom jag ihåg. Och så brukade jag alltid kolla på fotbolls matcher. Denna åldern som jag är i idag så spelar jag 9-manna och är höger mittfältare. Jag spelar i laget F97 men dom bästa tjejerna i laget. Förra året kom vi 4 av 6 lag tror jag. Jag vet inte vart vi kom i serien men i alla fall. Vi tränar på måndagar från 17.00-18.00. Vilket jag tycker är väldigt lite. Vi helst träna i en och en halv timme eller två timmar till och med. När det är sommar tränar vi alltid två dagar i veckan och sen är det match någon dag på helgen. Vill träna två dagar i veckan på vintern/våren också men det är fullt bokat i idrotthallen. Men fotboll är intresset jag sysslar med. Hoppas att ni fick reda på lite fakta om mig och fotbollen och det bästa laget.

/Julia ♥

THE BEST TEAM EVER! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0