DAG 8 - EN INSPIRERANDE BLOGG

Den blogg som jag mest tycker är inspirerande är http://fokis.se är riktigt bra blogg tycker jag. Foki eller Anchisa som hon egentligen heter bloggar inte så mycket just nu. Det är för att hon och hennes kille ska flytta till Thailand nu på måndag. Åh, vill också flytta dit men jag kan bara drömma vidare. Men på hennes blogg får man se väldigt mycket av hennes vardag och väldigt många saker som jag själv aldrig skulle söka på internet. Hon tar väldigt fina bilder och har en helt egen stil. Skulle själv aldrig kunna ha på min sånna kläder själv men hon passar jätte bra i dom. Inga av mina kompisar tycker om Foki men jag skäms inte att tycka om henne för jag tycker verkligen om henne. Kolla gärna in hennes blogg. Webbsidan är ovanför.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0