DAG 7 - SENASTE FYND

Mitt senaste fynd var en fruxo påse som jag köpte påväg hem från Konsum. Hihi, det är riktigt gott godis. Men jag kan ta mitt senaste fynd på kläder istället. Jag var som sagt i stan i igår och hittade en hel del saker. Så dom bilderna har jag redan lagt ut här på bloggen men eftersom dom är mitt senaste fynd så kan jag lägga ut dom igen fast på detta inlägget. Vet att det kommer att bli lite tjatit att se det igen men ifall ni skulle vilja se det jag köpte igen så slipper ni gå ner så långt. Bra va? Men här kommer bilderna. Kommentera gärna vad ni tycker om mina nya grejer.

/Julia ♥








Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fiint!:)

2011-01-24 @ 16:30:17
Postat av: Julia (Svar Till Anonym)

Tack så jätte mycket:)

2011-01-24 @ 16:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0