DAG 6 - SERIE DU GILLAT/TYCKER OM

Innan när Andra Avenyn sändes på svt1 så kollade jag självklart på det. Från början till slut. Men sen hade dom får några tittare på programmet så det slutade att sändas. Vilket jag tycker är jätte tråkigt för det vart det var det man längtade till att få se på tven. Men efter det slutade började jag kolla på väldigt många olika program. Jag kollade på, Halv åtta hos mig, Vem vet mest, The hills, MTV, Cash cab m.m. Väldigt mycket började jag kolla på. Så jag tillbringade väldigt mycket tid framför tven. Jag gillar verkligen The Hills. Jag diggar det hårt. Kollar på det jätte mycket. Önskade mig den boxen i julklapp men det fanns inte. Och när jag var i Stockholm tänkte jag köpa den. Men jag hittade den inte i affären så jag gick fram till kassörskan och frågade om ni hade några The Hills boxar kvar men hon hade sålt den sista på samma dag jag fråga. Lite surt. Men The Hills gillar jag nu och Andra Avenyn gillade jag jätte mycket innan.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0