DAG 5- VART DU BOR

När jag är hos min mamma bor jag tre ynka kilometer utanför Åseda. Och när jag är hos min pappa bor jag i självaste Åseda. Hemma hos mamma bor jag i ett rött hus och hos pappa i ett gult. I oktober i år så ska jag flytta till Vetlanda med mamma. Jag vet inte riktigt vad gatan heter men jag vet i alla fall hur huset ser ut och vart det ligger. Det ligger väldigt nära stan så det är jätte bra. Eftersom jag bor tre kilometer utan för Åseda så betyder det inte att där jag bor med mamma heter Åseda. Det heter Linneberga. Och hos pappa heter våran gata Karlagatan. Finns inte så mycket mer att säga så jag sätter punkt här.

/Julia ♥

Hemma hos pappa.

Hemma hos mamma.


Kommentarer
Postat av: mamsi

Södra Esplanaden 9 är det i Vetlanda :D

2011-01-22 @ 15:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0