DAG 2 - EN SAK DU LÄNGTAR TILL

Det jag längtar väldigt mycket till är Turkiet som jag ska åka till den 25 maj med släkten. Det var jätte längesedan jag åkte utomlands så det ska bli jätte roligt att få åka dit. En sak som jag också längtar jätte mycket till är såklart sommaren. Alla kvällar/dagar på Öland. Sena sommarkvällar med bästa tjejerna. Och mycket mycket annat längtar jag till. 2011s sommar kommer att bli bäst. Det är så mycket vi tjejer har planerat och med familjen. Alla dagar ska vara fullproppade med äventyr och allt ska vara helt klart bäst. När vi åker till Turkiet så kommer det att bli så härligt också. Mycket sol och bad och jag ska komma hem och vara neger som Evelina kommer att vara nu. Mycket avis på henne. Men jag ska banemig också vara svart.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0