DAG 14 - BÄSTA SEMESTERN

Alla mina semestrar jag har varit på har varit hur bra som helst. Så jag har ingen direkt favorit. Men om jag ska säga en som var jätte bra vart när jag var på Mallorca i 2 veckor med min faster och hennes man. Dom tre första dagen var vi på hotell och dom andra dagarna/veckan seglade vi runt Mallorca. Och så simmade jag med delfiner och det var helt underbart fint och vackert. Jag har också varit i Grekland Kreta och Cypern. Har inte alls varit utomlands mycket men när jag bli stor ska jag käna mycket pengar och resa jätte mycket. Men den 25 maj blir det att åka till Turkiet i alla fall. Och så ska jag åka till New York också. Men den allra bästa var nog Mallorca. Men dom andra semestrarna var också jätte bra.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0