DAG 13 - ÅRSTID DU TRIVS MED

Jag trivs väldigt bra på sommaren. Specielt när jag är på Öland. För där kan man vara precis sig själv. Det kan jag här hemma också men jag är lite extra mig själv på Öland. På Möllstorp. Världens bästa camping är det. Men jag trivs så bra med sommaren. Bästa årstiden som uppkommit. För då kan man bara ta på sig ett par shorts och ett linne med bikinin under och sen bara gå ner till stranden och sola och bli brun och det bästa av allt. Bada. Åh, vad jag älskar att bada. Specielt med Julia och Jossan för vi hittar alltid på något konstigt. Sen alla sena sommarkvällar också. Dom är ju bara bäst. Man sitter på blåa bryggan eller sten bryggan och snackar om allt. Åh, vad allt är underbart på sommaren. Och så kan man bara ta cyklen och cykla till hamnen och bada och till Färjestaden. Sommaren är underbar.

/Julia ♥

Jossan påväg till Ölandsbron

Solbränd efter en promenad med Tyra runt stugorna

SOMMAR:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0