DAG 11 - VAD DU GÖR PÅ FRITIDEN

På fritiden brukar jag spela fotboll, umgås med vänner, familj och släkt, plugga, shoppa, gå i skolan och rättså mycket mera. Brukar ungefär göra det som jag skrev. Inte så jätte mycket mera. Skolan är jag nog mest i. Sen så kommer vänner, familj och släkt. Efter det kommer fotboll. Shoppa gör jag rättså ofta. Minst en gång varannan helg tror jag det brukar vara. Eller kanske inte varannan helg men rättså ofta brukar jag åka in till Växjö i alla fall. Ja, det var nog allt. Hoppas ni fick reda på lagom mycket fakta. Om ni undrar mera kommentera detta inlägg.

/Julia ♥


Kommentarer
Postat av: ebba

haha julia du är ju för gullig :)

vad gör du på fritiden o då svarar du går i skolan, dom menar ju vad gör du på FRITIDEN o fritiden är ju när du inte går i skolan :D

sötadu <3

2011-01-30 @ 11:05:44
Postat av: Julia (Svar Till Ebba)

oj, tänkte lite fel! ;) <3

2011-01-30 @ 13:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0