DAG 1 - PRESENTERA DIG SJÄLV

Jag heter Julia Widjestål och är född 1997 den 9 Augusti. 13 år är jag som sagt då. Just nu går jag i sjuan på Åseda skolan. Jag har en mamma en pappa och en storebror & en lillasyster. Jag har också en katt som heter Zimba. Jag har världens underbaraste vänner som alltid finns för mig. Med dom kan jag prata om allt mellan himmel och jord. Ni som inte känner dom tycker jag synd om. För sånna vänner hittar man inte vart som helst. Jag älskar er. Det är bara jag i hela världen som heter Julia Widjestål för att min farfar har köpt det efternamnet. Det tycker jag är rätt bra för då är det lite specielare. Tror att jag sätter punkt här eftersom jag ska säga mer under dom andra dagarna om mitt liv. Punkt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0