BLOGSUG

Jag har verkligen fått blogsug känner jag. Så några mer inlägg kommer det definitivt (stavning) att komma upp. Har inte gjort alls mycket idag. Jag har mest spanderat min tid framför datorn. Har kollat på Ung&Bortskämd och ätit choklad. Annars har min dag varit lugn och skön. Men jag börjar få ont i ögonen efter att ha suttit framför datorn så här länge. Men om jag vilar ett litet tag från datorn så kommer jag att komma tillbaka sen igen eftersom jag är så sugen på att blogga. Ikväll kommer jag att gå och lägga mig tidigt för att jag ska komma tillbaka till mina rutiner igen eftersom att skolan börjar igen på tisdag. Jag tror inte att jag har berättat det men när jag lade ut ett inlägg om hur min Januari månad såg ut så stog det att jag ska till Stockholm nästa helg. Jag har aldrig varit i Stockholm våran kära huvudstad så det ska bli jätte roligt att få åka dit. Men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tve ett tag. Så kommer jag tillbaka till datorn lite senare.

/Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0