4 Januari 2011

Sitter hemma hos Wilma just nu och gör inte alls så mycket. Kollade på Jönsonligan innan och åt chips och hade det allmänt mysigt. Wilma sov hos mig inatt också. Så igår åt vi tacos och spelade Wii resten av kvällen och sen gick vi och la oss och kollade på P.S I Love You. Men vi kollade inte klart på den för båda var riktigt trötta. Vaknade vid halv 11 tiden och spelade Wii och gjorde oss sedan i ordning och gick ner och åt frukost och kollade på busstiderna så vi kunde ta en buss till Åseda. Vi såg då att det gick en buss om 10 minuter så vi åt upp maten och bortsade tänder och gjorde oss klara. Men precis efter vi kommit ut från huset och gått halva biten så kommer bussen och kör förbi oss. Riktigt otur hade vi. Och Wilma sa till och med, ska vi inte springa till slutet av vägen. Och då sa jag, ne, det är nog lugnt. Den brukar komma sent. Men då kommer den ju där och kör förbi. Otur i högsta hugg asså. Men vi fick vända om och gå in igen och kolla på en film som gick på tven istället. Sen skulle vi ta en buss vid 10 över tre men den kom ju aldrig så vi stog och väntade i en halv timme på att en annan buss skulle komma men till sist kom den. Så nu är vi varma igen. Imorgon blir det att följa med mamma och syster till Vetlanda. Ska inhandla nya jeans och tröjor hade jag tänkt. Men nu ska Wilma ha datorn. Hörs när vi hörs.

/Julia ♥


En bild på mig när sjuan hade börjat! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0