27 JANUARI 2011

Kom hem från skolan för ett tag sen. Skulle varit hem lite efter ett men jag glömde geografi boken i skåpet så det blev att gå raka vägen till skolan igen och upp för alla trappor och hämta boken. Sen hem igen och när jag kom hem packade jag gympa påsen tills imorgon och sen damsög jag mitt rum. Nu så sitter jag här men ska snart lämna datorn och återgå till geografi boken och spanska boken. Denna dag ska jag ängna min tid åt böker. Jag ska bara göra saker som jag måste idag. Tillexempel: Plugga, damsuga [Check], packa gympa påsen [Check], packa till mamma, äta köpe pizza, ta fram kläder till morgondagen, blogga, plugga, läsa Meg Cabot Idolen och lägga sig tidigt. Det är vart min roliga torsdag består av. Men skolan vart rolig idag. Gjorde klart allt i matten så ligger inte efter och fattar en hel del. Samhäll hade vi efter det. Var också rolig. Pratade med min geografi lärare om provet och jag fattar en hel del. Sen spanska och då kollade vi på film och sen lunch. Var soppa och mjuktbröd & frukt och det var jätte gott. Sen sista hade vi svenska och då pratade vi om Grekis Mytologi. Slutade sen vid fem i ett, kärleks poäng till det. Sen hem och damsuga. Men nu ska jag gå och hämta mina böker och ett glas juice och sen börja plugga satan.

/Julia ♥

Vi är så fina så:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0