22 JANUARI 2011

Kollar på reprisen av Let's dance fast just nu är det reklam. Ska va med Julia och Jossan idag, fast just nu är Julia i Kosta så jag får vänta tills hon kommer hem. Men jag tror att jag ska ringa Jossan och fråga om vi ska hitta på någoting innan Julia kommer hem. Vet inte vad vi 3 ska göra idag men det kommer i alla fall bli någoting roligt för det blir det alltid när jag är med dom två. Dagens outfit kommer att komma ut på bloggen idag också, bra va? Idag har jag hunnit med att bädda sängen, damsuga mitt rum, vattnat blommorna, kollat på reprisen av Let's dance, ätit frukost, sminkat mig och tagit på mig kläder för dagen. Tror jag ska kolla på Solsidan nu här på datorn för jag såg inte det i söndags eftersom jag vart på väg hem från Stockholm då. Men nu har Let's Dance börjat igen. Så vi hörs nog snart igen.

/Julia ♥

JAG VILL SHOPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0