2 Januari 2011

Det var länge sedan jag skrev här på bloggen så jag tycker att det är dags nu. Jag har som sagt åkt på att bli sjuk. Inte alls roligt men jag är på bättringsvägen i alla fall. På nyår fick jag och familjen dock stanna hemma för att jag fortfarande vart sjuk. Men det är på nätterna som jag mår som dåligast oh på dagarna som jag mår som bäst. Har börjat bli lite mörkrädd nu på sistone också. Tycker jag inte är så bra men det går nog över snart. Hoppas jag. Nu är det iaf 2011 och jag ska se till att det året inte blir som början på 2010 för då vart det inget bra start för mig. Men slutet efter jag börjat sjuan, fyllt 13 och fått lära känna nya perssoner blev livet på top igen. Har fått riktigt bra vänner och jag tycker verkligen synd om dom som inte känner dom. Ni vet vilka ni är. Jag kände dom såklart mycket innan men vi har kommit varandra mycket närmare och det tycker jag är kanon bra. Kärlekspoäng till det. Blir nog att vara med dom här flickorna ikväll och basta hemma hos jossanpussan. Riktigt härligt. Men eftersom jag har varit sjuk får jag se hur jag mår när jag väl satt mig i bastun. Men vi får hoppas på det bästa. Så nu är det ett nytt år med nya mögligheter, nya tag och inga problem. Nu ska jag gå upp och fixa mig. Vaknade nyss och har nyss ätit frukost så ska fixa till mig nu. Hörs när vi hörs.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0