YOU ARE NEVER ALONE

Kvällen igår kan inte beskrivas hur bra och dålig den va. Det var jätte roligt i början och slutet men sen så hände en sak som alla redan skrivit på sina bloggar. Så jag behöver inte skriva det på min blogg heller. Men jag tycker jätte synd om dig Tova. Bara så du vet. Finns för dig. Men den sista timmen vart i alla fall bäst. Dansade hela tiden och blev sjukt svettig. Kändes verkligen inte som att jag hade duschat där innan. Kom hem runt halv 1 halv 2 och lade mig och läste lite och somnade sen på direkten. Vaknade runt tjugo över 10 idag tror jag och skulle gå och tvätta mig men märkte att vi inte hade någoting vatten. Så jag fick ta snö och gnugga i ansiktet. Men nu är vattnet i alla fall tillbaka. Har pluggat och druckit smoothie idag. Och tve tittande har det blivit också. Riktigt skön dag har det varit. Ska börja blogga mera. Men helgen har varit fullt upp så har inte viljat vara på datorn. Kanon bra helg verkligen. Men nu blir det Wii spelande. Hörs när vi hörs.

/Julia ♥

Gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0