WHEN TWO BECOME ONE

Nu så sitter jag här i mitt döskalle nattlinne och sprutar i nässpray i min näsa. Kan knappt andas. När jag borstade mina tänder för en stund sen så var jag tvungen att pausa en stund för att kunna andas genom munnen. Jobbigt att vara förskyld. Min kväll har beståt av detta:



Bilden förklarar allt vad jag har gjort. Men innan så drog jag till Wilma en stund också. Snackade en stund med henne och det var riktigt skönt att få prata av sig. Hem och äta god kvälls mat och sen dator, godis och coca cola. Pappa frågade mig innan om vi skulle hyra hem en film och det tror jag att jag vill. Så har gjort mig iordning för kvällen nu så nu blir det film. Jag gjorde mig iordning nu innan filmen för att jag vet att jag kommer att bli trött under filmen. Så när filmen är slut är det bara att krypa under täcket och sova. Hoppas att ni har haft en mysig och bra fredag. Min fredag har faktiskt varit väldigt bra.

/Julia ♥

Fotograf: Jag
Kok: Mamma
Dag: Alla Hjärtans Dag

ALLA HJÄRTANS DAG MATEN! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0