SPRÅK RESA

Förlåt för en dålig uppdatering men igår så bloggade jag inte så mycket för att jag var tvungen att plugga. Så jag bloggade bara dag 14 och sen tränade jag fotboll sen hem och duscha, äta och plugga. Men idag så har jag inte alls gjort mycket. Jag har ätit köttfärs soppa, pratat med mamma och språk resa jag och några vänner kanske ska med på, mer om det sen, pluggat lite och ätit nybakta bullar. Har mest tagit det lugnt idag efter en rörig dag. I alla fall hisoria lektionen. Efter skolan skakade hela jag och hade ont i huvudet så satt jag mig och tog det lugnt ett tag och efter jag gjort det gick det över. Men angående språk resan så får man välja att åka till: Malta, England, Frankrike, Kalifornien, Tyskland, Florida, Australien och Spanien. Vill inte åka till Tyskland, det är en sak som är säker. Men jag och mina vänner har dock inte bestämt var men det bestämmer vi väl förr eller senare. Har nyss ätit upp en skål med popcorn. Ska börja äta det mer än godis. För efter en stund med en Frida tidning lär man sig mycket. Ska snart gå upp och göra mig iordning för kvällen. Sen lägga sig i sängen och läsa igenom geografi pappret och boken och efter det sova.

/Julia ♥

MALTA

AUSTRALIEN

FLORIDA

SPANIEN

KALIFORNIEN

ENGLAND

FRANKRIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0