SÅ LÄNGE VI BÅDA ANDAS

Sitter nu och äter på choklad bollar som jag och Wilma bakade innan. Dom blev kanon goda. Snart så är fartet slut där dom log innan. Dagen har varit jätte bra med Wilma. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Du är en för bra vän du Wilma. Efter Wilma gått hem satt jag mig och läste i min favorit bok som jag har läst i väldigt mycket under ett par veckor. Och nu är den slut läst. Rekomenderas riktigt varmt. Så nu väntar yttligare tre böcker från att bli ut lästa på biblioteket. Och en Frida tidning väntar också. Men den är inte på biblioteket utan på mitt skrivbord. Tänkte läsa i den innan jag somnar och ska sova i 10 timmar. Har sovmorgon till 09.35. Riktigt bra start på veckan. Nu blir det tandborstning.

/Julia ♥

GOD FIKA

BRA BOK


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahah, den boken har jag läst :P ;D

2011-02-10 @ 20:25:44
Postat av: Julia (Svar Till Sofia)

du har väl läst alla böker sofia :D erkänn bra? :)

2011-02-11 @ 07:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0