ROSA MJUKIS BYXOR FRÅN GINA TRICOT!

Nu så sitter jag här i mina tränings kläder och äter skink mackor. Skolan var vädligt bra idag. Bara geografin som vart lång tråkig. Men vi fick i alla fall reda på våra resultat på provet och jag fick VG. Riktigt nöjd. Så nu är det bara matte prov som är nu på torsdag, historia prov nästa vecka på onsdag, samhälls prov, har vi inte bestämt när det ska vara och svenska prov den 8 mars. Denna veckan har vi jätte mycket läxor och sånt. Idag hade vi ingeting. Imorgon, muntligt prov på G-delen på historian. Onsdag har vi biologi läxa. Torsdag veckans ord och matte prov. Och fredagen ingeting heller. Men jag tycker det är rättså mycket. Alla dagar förutom måndagen och fredagen. Men jag får väl bara stå ut 2 veckor till sen är det lov i en vecka. På fredag ska mina vänner och jag inviga den nya Thai resturangen. Über mysigt kommer det att bli. Ska nu läsa biologi läxan innan jag sticker iväg och tränar en timme. Hörs troligtvis efter duschen. Om inte så sitter jag bänkad framför skrivbordet och pluggar.

/Julia ♥

WANT TO HAVE!


Kommentarer
Postat av: Alice Persson

I have them! ;)

2011-02-07 @ 17:26:47
URL: http://alicepersson.webblogg.se/
Postat av: Julia (Svar Till Alice)

dom är riktigt snygga tycker jag :D

2011-02-07 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0