PLUGGA, SPRINGA, DUSCHA, PLUGGA

Nu så sitter jag här hemma och dricker loka och tänker på matte provet tills imorgon. Tror att det kommer att gå bra. Vi får hoppas på det bästa. Dagen började med samhäll, matte, idrott och sist biologi. Ganska bra dag. Bara matten som var seg. Idrotten var bäst på länge. Samhäll var också rätt roligt och biologin också. Men inte matten. Det är nog för att jag inte fattar så mycket. Ikväll blir det att springa en runda med Tova och Evelina. Efter: Duscha, plugga matte och historia och äta. Innan ska jag öva veckans ord och lite matte. Men mest ta det lugnt. Imorgon åker jag till stan med Wilma efter skolan så då vet ni varför jag inte kommer blogga. Lägger upp det jag köpte på bloggen efter jag kommit hem och så. Nu så ska jag läsa alla bloggar sen vet jag inte vad jag ska göra. Vänta tills klockan slår sju tror jag.

/Julia ♥

Fruktansvärd dålig bok må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0