NY DUSCHAD

Vaknade vid tjugo över 10 idag och gick upp och bäddade sängen och sedan damsög jag mitt rum. Riktigt skitigt vart golvet efter jag tagit ut min gamla datorn. Hoppade in i duschen efter det och stog där länge länge. Riktigt skönt vart det. Efter duschen tog jag på mig kläder och fixade mig iordning och nu sitter jag här. Ska fixa frukost till mig efter detta inlägget och sen kommer Wilma till mig. Vi ska plugga lite historia. Sen ska jag fråga henne om vi kan baka choklad bollar för det är jag jätte sugen på. Igår kväll vart jag hos Tova och åt massvis med godis och kollade på Melodifestevalen. Sen gick vi ut och träffade lite folk. Trevligt vart det. Sen hem vid 12 tiden och sova. Kan bara säga att jag var riktigt trött. Ska nu fixa frukost till mig som sagt. Jag kommer att skriva mera sen ikväll tror jag. Så vi hörs då.

/Julia ♥


HISTORIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0