NY DUSCHAD & EN KOPP TEÉ PÅ DET

Duschade innan och gjorde mig fräsch inför kvällen. Smörjde sedan in mig med min vanilj och äpple body lotion som jag fick i julklapp. Och filade och klippte mina fötter. Så nu känner jag mig allmänt fräsch. Vaknade runt kvart i nio idag tror jag och låg och tänkte på hur jag ska se ut ikväll och så vidare. Upp och äta havregryns gröt och sen duscha som sagt. Och nu sitter jag här och dricker teé och ska snart äta lunch. Kvällen igår började med att jag kom till Tova och sen gick vi vidare till Pizzerian och åt pizza med Jossa, Johanna, Therése, Tova och jag då. Sen vidare till unkan och dansa loss med undebara kill och tjej kompisar. Jag bloggade inte igår för jag ville inte vara på datorn. Men jag har i alla fall fått reda på var jag fick för resultat på mitt matteprov och jag fick G. Och det är jag nöjd med eftersom jag har svårt med matte som jag har sagt rättså många gånger innan. Ska gå upp och sätta mig och plugga lite historia och skriva in i min kalender nu. Sen fixa mig iordning för kvällen och vidare till Växjö för party hela natten lång.

/Julia ♥

Detta linnet ikväll och...

... och denna kjol blir det ikväll! Vad tycks? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0