NU: SOLSIDAN

Har nyss ätit Thai mat och det var sådär. Sitter här med min morgonrock och nattlinne och är nyduschad. Ska gå upp och kolla på Solsidan snart. Sen plugga lite gran. Göra mig iordning efter det sen sova. Ringa pappa ska jag göra också och fråga ifall han kan komma och hämta mig imorgon eftersom vi har sovmorgon till 09.35 och det går ingen buss och mamma börjar jobba vid 08.20. Innan så tränade mamma och jag Workout på Wii. I tjugo minuter sen hoppade jag in i duschen. Blev riktigt svettig faktiskt. Ska börja göra det en gång i veckan när jag är hos mamma. Man kan välja vilken kropps del man vill träna och jag ska träna ben och mage. Mamma och jag beställde hem sommar kläder till mig också som jag ska ha med mig till Turkiet. Bra dag. Men nu ska jag gå upp och bänka mig framför tven.

/Julia ♥

Sommar väska! Men jag är redan förälskad i den :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0