LÄR DIG LIVETS STÖRSTA GÅTA, ÄLSKA, GLÖMMA OCH FÖRLÅTA

Nu så sitter jag här framför datorn och dricker coca cola, äter mentos och små läser i den nya Frida tidningen. Jag har en enorm bloggsug så mycket mera inlägg kommer det att komma. Så följ bloggen hela natten lång. Har bara varit hemma och tagit det lugnt idag. Suttit på datorn nästan hela tiden. Så är lite trött i ögonen men sugen på att sitta framför datorn ändå. Lite mystiskt. Skolan gick snabbt idag. Och hela dagen vart faktiskt rolig. Förutom bilden för den vart lite lång tråkig men resten av dagen var bra. Tog bussen hem vid 3 och sen åkte jag till pappa vid halv 6 tror jag klockan var. Packade upp, bloggade och åt über god mat. Pappa och jag åkte sen ner till konsum och köpte ostbågar och mentos. Gott vart ordet. Ska nu spela lite spel här på datorn. Men vi kommer att höras mera för ska nämligen blogga några inlägg innan jag börjar spela. Och det jag gör just nu kommer på detta inlägget.

/Julia ♥

JUST NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0