KLASS 7B DEN NYA KLASSEN

 Nyss hemkommen från en spring tur med några tjejer ur laget. Duschat och ätit spaghetti och köttfärs sås för en stund sen. Skolan var seg idag. Hade elevens val dag hela dagen men hade bara tråkiga saker att göra. Började med 3 ½ timmes ämnesfördjupning. Efter det lunch och dom sista 3 timmarna film. Var ingen specielt bra film så därför blev det tråkigt. Hem efter skolan och byta om till spring kläder sen när till Åseda och springa som sagt. Duscha efter det och nu ingeting. Vanilj teé och en bok kanske? Läser i en bok som heter Klass 7B Den Nya Klassen och den har jag snart läst ut. Väldigt bra bok. Imorgon har vi studiedag så ska sova tills jag vaknar denna gången och inte till väckar klockan. Kanske ska åka till Hälsans hus och simma lite. Inte bestämt mig för om jag vill det eller inte. Hem till pappa sen där efter och sedan se vad kvällen ebjuder. Tror att det är bestämt att va med Julia och Jossan. Hoppas det för det var länge sen jag hittade på någoting med dom två. Men nu måste jag gå och smörja in mina läppar. Dom svider och har sprikor i sig. Så måste ta hand om dom nu ett par veckor.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0