KLADDKAKA & BIOLOGI BOKEN

Ska snart gå och äta kladdkaka och läsa i biologi boken en stund. Skolan vart rolig och bra idag. Spanskan har börjat bli jätte rolig. Fattar mycket och så. Så allt flyter på bra på spanskan. Matte i 15 minuter bara sen vidare på teater. Den var väl rättså bra tycker jag. Handlade om missbruk och sånt. Efter det vart det svenska. Blev klar med den Grekiska mytologin saken så bara prov och film sen är det klart. Sista timmen var det historia och den var som den var. Hem efter det och ta upp bökerna och plugga en timme och lyssna på RIX FM på min bästa radio. Mat och Frida tidning efter det. Mycket bra dag. Ska gå och skära upp en bit kladdkaka till mig och sen sätta mig och läsa en stund i biologi boken som sagt.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0