JAG VILL HA LAKRIS!

Tränade innan men det var bara fem personer som tränande idag. Eller fem med mig så fyra kan man säga. Vi spelade match hela tiden och det var rätt jobbigt. Fick ont i mitt knä också och kände att jag inte ville springa men ändå ville om ni får står vad jag menar. Hem och ta ett varmt bad och läsa, och tvätta bort det fettiga håret som jag har haft under dagen. Tänkte duscha idag på morgonen men sen kom jag på att det var träningen så då fick jag vänta. Är jätte sugen på lakris. Tror jag ska fråga pappa ifall han vill köra mig till konsum så jag kan köpa lite lakris. Imorgon kommer Wilma och Tova till mig. Vi ska ha film kväll med massa godis och allmänt mycket mys. En film som vi har bestämt att vi ska se är Letters To Juliet. Vi bestämde oss för att se en skräck, en drama och en komedi film. Och Letters To Juliet är en drama film. Sen på komedi film vill jag se Love And Other Disaters. Men nu ska jag fråga pappa om bilresan till konsum.

/Julia ♥

Domma åt jag i Stockholm och dom vart super goda. Och det är dom jag vill ha här hos mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0