I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR

Nu så sitter jag på mitt egna lilla kontor som jag nyss blev klar med. Jätte mysigt och fint är det. Så nu ska jag bara vara på min dator och inte pappas. En bild kommer senare. Kollade på I Rymden Finns Inga Känslor innan och den vart super bra. Rekomenderar den för den som inte har sätt den. Åt en kebab talrik innan och det vart någ den godaste kebab talrik jag ätit på länge. Åt nästan upp en hel. Den hade dom lyckats bra med. Skulle pluggat idag men jag lämnar bökerna tills imorgon. Har haft ont i huvudet och varit lite nere så jag har inte känt för att plugga. Utan att sitta framför tven och vila huvudet, ta det lugnt och dricka coca cola. Ingen outfit kommer idag heller. Varför vet jag inte. Eller jo, jag orkar inte ta kort på den. Ska nu ta kort på mitt nya skrivbord så ni får se hur det ser ut innan jag hittar på någoting annat.

/Julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0